Agenție branding
Identitate vizuală cu putere de atracție
Servicii de branding personalizate pentru a te remarca în piață.
Beneficii imediate.
Alege pachetul personalizat, potrivit pentru afacerea ta.
Consolidare și coerență
Creează o identitate unică și consecventă care exprimă autenticitatea și viziunea afacerii tale.
Diferențiere clară
Conturează o identitate vizuală distinctă și unicitatea mesajului pentru a te remarca în piață.
Credibilitate
Construiește o imagine de încredere și profesionalism, cucerind loialitatea clienților și partenerilor
Creșterea valorii
Amplifică valoarea brandului tău, aducându-i o poziție superioară pe piață și noi oportunități de dezvoltare
Prețuri branding.
Alege pachetul personalizat, potrivit pentru afacerea ta.
- Brand Finder
- Creare logo (3 versiuni/1 revizie)
- Paletă de culori
- Tipografie
- Stil vizual
- Manual de brand
- Cărți de vizită
- 1 revizie
- Brand Finder
- Creare logo (3 versiuni/2 revizii)
- Paletă de culori
- Tipografie
- Stil vizual
- Manual de brand
- Cărți de vizită
- 1 material promoțional la alegere
- 2 revizii
- Brand Finder
- Creare logo (3 versiuni/3 revizii)
- Paletă de culori
- Tipografie
- Stil vizual
- Manual de brand
- Template-uri Social Media
- Cărți de vizită
- 5 materiale promoționale la alegere
- 3 revizii
Testimoniale.
Păreri de la clienții noștri.
Întrebări frecvente.
Păreri de la clienții noștri.
Fiecare proiect începe prin definirea unui brand. Această etapă implică un interviu și exerciții pentru a descoperi esența brandului tău, astfel încât să o putem transpune în mesaje și design.
Branding-ul este procesul de definire și construire a identității unui brand pentru a-l diferenția și a-i face memorabil pentru publicul țintă. Este important pentru că creează o conexiune emoțională cu clienții, construiește încredere și îi diferențiază pe piață.
Un pachet de branding complet poate cuprinde un logo unic și reprezentativ, un sistem de culori și font-uri, design pentru materialele de marketing, stiluri fotografice și grafice, strategii de mesaj și tonalitate, și ghiduri de utilizare pentru a asigura coerența în comunicarea brandului.
Un branding bine definit și implementat sporește eficiența strategiilor de marketing și vânzări, atrăgând mai mulți clienți potențiali. El asigură consistența în comunicarea valorilor și mesajelor brandului, ceea ce duce la o strategie mai coerentă și de impact.
Proiectul începe cu un depozit de 50%, ulterior soldul rămas de 50% se va achita când website-ul este funcțional - conform cerințelor.
Identitatea vizuală reprezintă totalitatea elementelor grafice, culorilor, fonturilor și stilurilor folosite de un brand pentru a se reprezenta vizual și pentru a comunica coerent și distinct cu publicul său.
Manualul de identitate vizuală este un document detaliat și bine structurat care conține reguli și ghiduri pentru utilizarea coerentă a elementelor vizuale ale unui brand. Acest manual oferă instrucțiuni precise referitoare la logo, culori, fonturi, stiluri grafice, imagini și alte elemente de design.
Fiecare proiect
este atent supravegheat
Ne asigurăm că fiecare proiect este supravegheat în mod atent și eficient. Contactează-ne pentru a stabili o întâlnire în care să analizăm proiectul tău și să identificăm care din soluțiile noastre pot contribui la atingerea obiectivelor acestuia.
Programează întâlnire