Începe să citești

Creșterea vânzărilor și a notorietății brand-ului are un dușman de temut: indiferența clientului.

Faptul că ești pasionat de afacerea ta și știi că aduce valoare în domeniul tău de activitate, nu înseamnă automat că îi pasă cuiva. Și da știu, indiferența doare. Rău !

Majoritatea posibililor clienți cu care intri în contact zilnic sunt perfect mulțumiți cu ce au, plus că deja au furnizorii lor preferați.

Asta nu înseamnă că ceea ce fac funcționează sau este corect. Din punctul lor de vedere dacă ceva nu este stricat, de ce l-ar repara?

A cumpăra este ceva uzual

Dacă ne gândim profund de fiecare dată când vrem să cumpărăm ceva, probabil nu vom mai reuși să ne luăm nici măcar o pâine.

Același tip de comportament îl găsim și în mediul B2B. Avem furnizori pe care îi preferăm. Mai vrei încă 100 de cărți de vizită? Suni firma cu care ai colaborat deja. Mai ai nevoie de încă 5 article scrise? Suni agenția cu care ai mai lucrat. Procesul deja există.

O mare parte din bugetul de marketing este cheltuit fără să ne gândim prea mult.

Indiferența clientului este normală

Rutina cumpărăturilor amorțește și plictisește simțurile clienților tăi. În general ei nu se gândesc dacă le place sau nu un brand, ci pur și simplu nu le pasă.

Indiferența clientului sigur te poate înfuria la un moment dat. Este ușor de trecut peste un răspuns negativ. Vei învăța din experiență și vei deveni mai bun.

Să fii ignorat însă este complet diferit. Și indiferența este cel mai rău loc în care poți ajunge. Ai un brand frumos în care ai investit dar nimănui nu îi pasă.

Întrerupe rutina

Pentru a atrage atenția unui client este nevoie să îi întrerupi rutina sau modul automat de a cumpăra. O modalitate simplă prin care poți atrage atenția oamenilor este conversația.

Nu încerca să vinzi. Doar vorbește.

Găsește un punct comun, o idee. Spune- ți părerea și cere un răspuns din partea lor. În esență , trebuie să creezi un dialog.

  • Găsește puncte și idei comune pe care și tu ca brand și clientul tău le împărtășiți.
  • Inițiază conversații și ascultă-le opiniile.
  • Invită-i la un eveniment sau la o cină pentru a facilita o discuție.

Nu complica lucrurile. O conversație implică și creează angajament, iar tocmai acest angajament va învinge indiferența.

Fiecare proiect
este atent supravegheat

Ne asigurăm că fiecare proiect este supravegheat în mod atent și eficient. Contactează-ne pentru a stabili o întâlnire în care să analizăm proiectul tău și să identificăm care din soluțiile noastre pot contribui la atingerea obiectivelor acestuia.

Programează întâlnire